klik

Sunday 1 July 2012

the joy.


nah ambik. permulaan entry gambar serabut bilik aku before balik rumah.

betapa bahagia rasa bila balik ja KEDAH terus turun bas terus naik kereta sidia terus hantar rumah tok kita.
aku tak terus balik rumah aku bilik aku bila mana bapak mau bawak kami semua ke kulim.
kata mama mau ambik baju raya aku yang dah lama booking size kat kedai kakak tu.

okey.

lepas dua hari baru balik rumah.

yeay ! SPAIN! am i right? haha syukur alhamdulillah from him <3


me and sarah amalin :D 

there nothing to be story actually. kemotifan sudah hilang dan ke moodan ketiadaan untuk menghupdaten the bloggen.btw,aku bahagia boleh makan makanan feberet aku sepanjang aku balik weheeeehehe :P


laksa.


memang sudah kegemaranku ambil gambar 24 hours, hupdate hupload gambar =='

apa nak jadi pon tak tahu lah den. and last two days.

happy gila baca tweet budak sorang tu yg macam rindu kita hupdate blog. 





terima kasih awak pembaca setia diari bermaya aku . sememang nya aku perasan sebentar. 

sudah semestinya time study exam hari tu tak sempat aku hupdate sekerap sekarang. aku sure punya cuti ni kompom 69 kali ganda aku rajin menghupdate . sila lah jemu kawan kawan sekalian -,-

k bye.



P/S : Semalam aku dapat berita dr FB yang kawan kelas, coursemate aku , Muhammad Ali, kena tetak kat bahu perut kaki dgn geng india. ngeri dan menyedihkan dia baru balik melawat abg dia dari hospital, dlm masa sama abg dia meninggal lepas dia di masukkan ICU wad bedah utk sambungkan otot dia :'( lets pray for him . semoga selamat sejahtera. amin,







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...