klik

Monday 9 July 2012

DAY 2 : Pulau Langkawi

annasangyeooo haktukaroooo haktuih.

alamak .aku tak reti cakap koreang la ==.



mama said. i am too thin when wore this t-jersey
kadang kadang kita rasa hidup kita tidak sempurna tak da itu tak dak ini. tapi sedarkah kita lebih banyak lagi benda kita punya dan ada depan mata yang sebenarnya membuatkan diri kita begitu sempurna?


nah tu dia bermadah kata secantik laut gelora. harta paling mahal aku punya mestilah KELUARGA.






harga yang paling mahal adalah masa bersama keluarga.believe me.

k aku tahu semua dah percaya.

hai sya lah mahsuri jadian!rumah panglima hitam

makam mahsuri. serius aku cerin tengok potret MAHSURI .
dan kubur beliau. its a history .

baca sendiri.


bapak sedang bertapa ! di rumah mahsuri. katanya mahsuri sangat cantik menawan !


cantik kan rumah kat blkg akuu?



well said. bernanah la mata kalian sbb aku memang letak gambar aku byk. sob sobs?




tengoklah siapa ambil gambar . ME!



found old things yg zaman dulu kala di gunakan zaman mahsuri !



jangan pandang kaki. nanti kena sepak.


Pantai Chenang.


syoqnya syoqnya.



dan Dataran Helang.

LAMBAT SGT HUPLOAD SO AKU TUNDA!

dah maghrib. k bye . salam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...