klik

Monday 18 June 2012

what should i do.

sekadar melepaskan ke stress an,

sekadar membazirkan ke masa an yang semakin sempit.

bernafas dalam air nescafe.

kelemasan dalam soalan mekanik static .

bila mana keserabutan berlaku, handpon tepi tangan tak namapak, terus gelabah cari merata.
baju depan mata timbun macam bukit nampak macam soalan static yang banyak tak terjawab.


aku rasa pasrah.

tapi malas nak menyerah.

aku cuba ubah.

tapi entah apa yang berubah, tiada pendirian teguh, tiada tujuan utuh.
call sana sini , luah sana sini,
macam semua tu dapat tolong aku jawab exam lusa ni?

but at least aku rasa beban terkurang.

dalam keseronokan, terbit juga kesedihan kerinduan.

sama dia, dan mereka.

dan kamu. kamu yang bernama AA.


maafkan aku .


i wanna be like a baby.
everbody cares, everybody love the babies.

p/s: such a great day today.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...