klik

Tuesday 5 June 2012

study week.

hai berjumpa lagi dengan penulisan aku di blog selebeh ni.

study week aku memang blog week kan?

hari-hari nak hupdate. *cis! *

biasalah kan bila kita mula fokus bukak buku, mula la ada satans yg mencucuk itu ini bagi aku ceraikan buku. aku dah sayangkan buku, tapi lepas 15 minute aku benci buku. esh apa ni ? tak baik -.-"

makanya!!!

before kalian start men study kan diri, better baca doa kan ?

kadang2 aku lupa, even besaq tertampal doa2 sebelum belajaq kat dashboard!

here some of the doa that i wanna share with you .



this is the first doa yang selalu kena wajib baca.


okey banyak lagi doa2 baik untuk kita amalkan, aku beli buku ni, banyak doa utk pelajar!



tapi ingat jugak ye adik2, doa sepanjang malam pun kalau usaha nak bukak baca cover depan buku at least pon tak nak, tak dapat jugak lah kan =.=

adorable her :')


actually countdown ni salah, lagi 6 hari lagi beb.


empat paper.

the scariest paper is 


sebab gua tak tahu gua nak start baca apa. please la. YA ALLAH.

yang lain pon sama jugak.


AKU SIAP GANTIKAN OBJEK TU JADI BURGER UTK TARIK NAFSU BELAJAR AKU.

nak hapa lg ?
 last but not least, haruslah ada

mera bebygirls


sweet plak gambar ni sbb aku pgg zeti. *im not lesbo*tq


 mera doste izza tika !
goodluck to all of you.

semua k semua satu dunia yg amik exam sesama aku.

bye !






2 comments:

Anonymous said...

jom sama2 kita stdy :)
jgn mal;s2
hehee

Nur Hazirah said...

jom2. hehehe nak tidor pon rasa masa terbuang, hupdte blog ni pon dh terbuang . oh tidak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...