klik

Sunday 10 June 2012

debaran palsu dan kosong

apabendatajukentry cenggitu Jah?
entah la kome,Jah pon tak paham.

masa mencumbui aku, eh silap.
masa mencemburui aku tika aku gigih berusaha menggilap keotakan kemindaan ketajaman kepisauan.
sedarkah sedarkah aku punya satu hari lagi untuk ke final paper Algebra dan jari jemari ku masih lagi menggeletik menaip entry sebegini??


jangan macam tu kak,bertweeting tak bermakna orang tu tak belajar, berblogging tak bermakna orang tu tak belajar.berfacebooking tak bermakna orang tu tak belajar.bertiduran memang sah-sah nampak tak belajar.
atau belajar dalam mimpi barangkali?

atau mungkin aku dan anda di sana begini seperti gambar bawah ni? yaaaaaa bagus!!




masalah tak timbul kalau diri sendiri tak cari. masalah tak hilang dengan sendiri kalau kita tak cuba menyahtinjakan dia dari kita. masalahnya sekarang bukan aku nak masalahkan hangpa semua untuk berada menghadap baca blog aku time-time exam macam ni, tapi masalah nya aku pon tak tahu la =.=

TUHAN TOLONG beri aku kejayaan yang pasti membahagiaakan mama bapakku. aku cuba mengubah dari study lewat malam menjadi stdy awal-awal pagi dingin, dari guna pensel fiesta kepada pensel pilot Rexgrip,(effect result ka?), dari makan kismis 7 bijik sehari kepada 27 bijik sehari, dari stress himpun satu malam study kepada banyak2 hari study, tapi blog tak berubah macam smester dulu pn. meriah? sorry :(




ok sorry. kembali pada yang nyata dan seriuss.

sebenarnya

nak mintak maaf kepada semua yang 

terkena

dengan 
cerita palsu saya pada musim lalu.


*maafkan saya*


okey bye semua.





4 comments:

Anonymous said...

hehe
pechkn je laptop tu
biar xdpt main fb
hehe
dugaan

Nur Hazirah said...

heheheh yo la :P

Anonymous said...

beronline time sbuk nk exam terapi hlgkan stress kot? haha..

Nur Hazirah said...

hahaha mungkin jugak kak zoey.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...