klik

Friday, 6 April 2012

langit jingga.

adakah rasa cinta dan sayang ini bertaut atas dasar ikhlas.
adakah rasa itu sehangat rasa ketika pertama kali kita bertemu.
adakah perasaan kau aku bukan kerana belas kasihan masa.
kadang ku takut semua ni menjadi kosong.



aku suka langit jingga di antara maghrib dan petang. aku suka mendung awan angin sepoi yang menenangkan.
aku suka ok . kalau tepi pantai tengok matahari terbenam . double aku suka.
jingga gambarkan jiwa.warna dan suasana. memberi beribu makna .


semoga rasa ni kembali bunga. bunga sakura mekar bunga mawar semekar . aku harap tuhan kembalikan rasa dan erti sebenar mengapa sehingga kini dua jiwa bertaut.

pergh bermadah jingga rona sutera pulak aku. walhal mood jiwa gundah gulana jeles tak terkira kawan2 aku dah balik rumah and aku esok baru balik. for this semester break. hati rasa rindu sama orang rumah. sama teman / buah hati pengarang jantung limpa. semoga selamat sampai. harap nanti kt umah tak gaduh sgt dgn adik aku lelaki tu. huh. penat nak berleteaq dgn dia.

muka tak sabar nak balik

2 comments:

Iena Eliena said...

Blogwalking here...
cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

hazirahahmadrazi said...

okey tq awak. i'll follow u back

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...