klik

Sunday 15 April 2012

that day,thrilled me.

that day. 
i met with my princesses, seriusly we had a great day .


gambar, bolehkan kalian bersuara untuk daku ? daku malas taip hapa okey .
seperti biasa lah kalau keluar ja makan, bowling, or wayang.

dan

aktiviti utama, bergambar sampai pengsan.sampai penat. sampai aku cakap 'ok tak cukup' haha


fatin izni.


Azira.Izni.Fatiha.

gila-gila berdua hehe

penat ambil gambar orang ambil gambar stuff orang.


azira punya kerja.


ini aku punya kerja.





penggunaan flash menyebabkan muka aku yg tak flawless licin mcm mereka terserlah hehe


macam aku sorang ja boleh bergambar kat dunia ni kan nak hupload semua beratus tak habis kan.

jadi, aku just pick yang aku suka.

tiada paksaan untuk menjengah blog aku yang sememangnya berkaitan hidup aku .

masing-masing blog ada stlye masing-masing kan?


azira terror gak main bowling ! strike kot !

aku? tengok la tu longkang ja tak habis. tercorot. kosong.




sebelum terlupa. 

big TQ to mimi sbb ambil aku kat rumah :')
walaupun dia nak g PADANG BESAR.



thats all. 
sehingga bertemu lagi.

again.
TQ SO MUCH TO ALL OF THEM.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...