klik

Tuesday 10 April 2012

scariest but its damn real.

aku dengan kawan-kawan tengah dalam satu perjumpaan, berhadapan rumah yang kelihatan macam surau jugak. kampung area. rumah la, like a dewan yang kecik. then. habis perjumpaan tu ada sesi makan-makan dan apa yang mengejutkan, meja aku makan tu ada jugak aaron aziz, ady putra dan sorang lagi artis !


tiga-tiga orang pakai baju hijau. baju melayu hijau okey. lepas tu, aaron aziz bangun mcm rushing gila nak kuaq dah katanya ada event lain lagi. aku pon terus bangun kaju2 stop cakap dia " abg aaron, tunggu jap ja ambik gambar sesama please?? "

dia buat muka macam " alar lain kali lah dik ya " . aku pergi tepi dia terus snap gmbar pakai handpon cabuk aku. aku tekan banyak2 kali. pastu tetiba dia letak tangan dia kat bahu aku dan cakap " ha ambik cepat".pergh beb, bukan setakat letak kat bahu, pipi pun dah berlaga and i was like " ahh ini kah dunia artis? okey aku redha ja " 

dalam pada tangkap, tangkap dan tangkap gambar tu. aku terpandang jari telunjuk aku dah penuh darah . mengalir meman banyak ahh macam air ! aku cepat2 lap kat baju takut aaron aziz nampak. then tangkap gambar lagi, aku tak tahu apa punya gila aku tangkap non stop macam2 jenis pose, then tiba-tiba.

aaron aziz pgg tangan aku dan cakap " eh darahhhhhhhh??? "

adui pening kepala aku ramai sgt peminat.

aku cepat2 tolak dia suruh dia blah naik kereta yg tunggu dia. aku cakap tak darah pon, kaler ja tu. memang aku tak sakit langsung babe. aku biaq ja darah mengalir. lepas tu aku balik masuk dalam tmpat kami makan td. memang sepanjang jalan aku tu ada penuh darah menitik. aku hairan.hairan gila mcm mana jari luka.

at the end, aku terjaga dengar bunyik mesej dari pakwe aku. ya ALLAH. mimpi di siang hari? dah pukol 3.55 pm. hah memang muka gelabah habis. nasib baik mimpi ! ! first time aku mimpi artis .



brader, asal lu masuk dalam mimpi gua macam tu sekali, tskkkk T_T .
walaupon hakikat nya aku suka jugak mimpi tu tapi aku rasa seram.

moral of the story.

sebelum tidor baca doa, jangan tengok gambar artis ja byk.

ni adalah PENANGAN AKU TERLALU BYK BACA BLOG PASAL AARON AZIZ.

sejak menang ABPBH tu aku tak habis-habis baca beautiful nara, oh bulan, newshub . 

sampai terbawak dalam mimpi. kalau realiti aku tak tau nak cakap cena.

diyana halik, im sorry.

malu la sebab masuk mimpi hazirah pakai baju hijau.eww
lepas ni janji aku tak masuk dah dlm mimpi budak sengai ni.

p/s : dear you, tlg jangan jeleous kay sebab ini mimpi semata-mata. hehehe

4 comments:

iyka syafika said...

klkr je mimpi dye...tp mesti best klau jd real kan

Nur Hazirah said...

hehe kelakar kan? mcm over excited sgt :) how i wish its real

Arra Azzalea said...

Aku xboleh tgk Aaron laa.. :( Nanti aku teringat detik2 aku terserempak ngan dia.. :D

Nur Hazirah said...

hihih ko pnh jmpa ker ? jelessss i tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...