klik

Friday 13 April 2012

intro- a date with lovely persons.

entry ini entry berjimba keseronokan macam orang yang baru lepas exam enjoy yiipppi padahal mid sem 17 april and so on.thats me. tajuk entry tak boleh nak hebakk lagi siap ada intro tu kan. haish*tepuk dahi *

on wednesday.


gambar kat atas muka frust sebab budak kemeja kotak tu malas nak ambik kan gambar aku. asyik aku ja ambik gambar dia. geram aku. lepas tu dia nak berbebelan bla-bla cakap " haish budak2 muda zaman sekarang ni asyik bgambaq ja p mana2 pon -,,- " eleh bajet dia tua sangat .dia cover malu nk bergmbar.

dah la masa pergi tengok wayang cerita 'jangan pndang-pandang' terserempak kwn dia. dia boleh cakap
 " okey2 aku masuk dulu nak bawak kak aku ni tengok cerita" . kan, kejam tu nasib baik tak cakap bawak "makcik " kan ?? dasar tokwan boroiii. hah padan muka.


cerita ni best weh, rugi tak tengok. geli perut aku gelak. tapi tak la se over gelak budak kemeja kotak tu 

on thursday.


thank you mimi for susahkan diri ambik aku kat rumah .tskkk. jasamu d kenang. and then, dapatlah daku berjumpa girlfriends2 tercinta :) saya suka saya sayang kawan saya very the much mioww.


alamak kena kiss dengan mereka. tolong. haha okey budak kemeja kotak jgn jeles !

okey bye !

ada massa nti sambung lagiiiiiiii ;D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...