klik

Friday 20 April 2012

on the 18 of april.



ya, it was my born day . 18 APRIL .

ALHAMDULILLAH .Allah masih beri aku peluang menghirup udara di bumi ni.
semoga bertambah kebaikan ke atas diriku dan sihat sejahtera mengabdikan diri bersujud pada yg ESA.

dah 20 tahun !
jadi aku harap hilang lah perangai tak matang aku, mrAA pesan itu ja tiap tahun -,-
dan semoga aku dapat jadi kakak terbaik, anak terbaik sempena dah tua sikit nikan. no more sweeet teen.

ok mama bapak, boleh kahwin g dak?
*panggg kena lempang*


oh ya !
bapak bagi ni




*okey tipu*

mama decorate bilik with new look of pink!

Cute pinky bedroom designs ideas for girl Cute Pink Bedroom Design Ideas For Girls]

*ok tipu*

BF aku bagi beg ni !


*okey tipu lagi*

hehehe. for me, harta benda wang ringgit bukan satu benda wajib untuk di tunjukkan kasih sayang.
cukuplah keihklasan :)

tapi dua GF aku ni sangat comel hati mereka kan nak beli hadiah ;P
THANK YOU !







dan thank you semua yang mesej :) 

yg post fb dan twitter.


aduhai aku dah macam menang anugrah plak nak terima kasih bagai kan? haha k, bye.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...