klik

Monday 14 May 2012

putrajaya and the wedding.

semalam.
sunday in the morning

pergi ke Masjid Tuanku Mizan kat Putrajaya teman member aku anis .

kawan dia, 20 y/o dah kahwin .weweet


hai, saya anis comels.


ada zeti & anis ! 

sbenarnya wedding tu ada 20 pasangan pengantin. memang ramai la kan.
anjuran apa entah , program nak galakkan golongan muda kahwin awal.


ingat kawan dia ada dalam masjid tengah akad nikah. sekali silap orang.

kawan anis dari belakang je sempat snao.

20 pasang kot pengantin lalu -,-


zeti membuak2 rasa ingin kahwin. hai cepat cari calon lah zzetiiii heheheh.

lepas tu. budak dua orang ni. 

dah macam artis dah kena pakai selendang.

pastu dengan sunglasses nya hehe



muka aten tgh tahan nak tergelak macam artis keluar mahkamah plak.


empat gadis.


anis dan zeti .


muka makan tu serius ja zeti . hik !


the food.


 anis me aten.


lepas makan, g solat zohor. 

cantik gila masjid , ala2 masjid putrajaya :)



adoi banyak nya gambar :\

haish nanti dulu !!!

ada lagi ni budak cute dua org aku juma dlm masjid !!

sementara tggu zeti n anis siap


aku paksa suruh wat peace.
 aku suruh adik dia kiss kakak dia.

eii geram rasa nak cubit sampai nangis !


sekian !

love.zirah :)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...