klik

Friday 4 May 2012

hati gundah itu.

pernah aku rasa kekadang rasa luluh.luluh dan goyah. 
gempa gelora hati yang tak pernah kukuh iman seperti benteng pertahanan dan kubu-kubu. 

ada masanya kita leka alpa dengan semua yang meruntuhkan masa depan. Tuhan, tolong jauhkan aku dari kegelapan dan benarkan aku merasa betapa manisnya iman.

benarkan aku merasa bias cahaya kebaikan, bias Nur di segenap hidup aku.
aku pinta.




beri aku peluang , membalas dan membuktikan aku berguna ,dan aku bernilai 
di mata keluarga dan rakan di sayangi


usahlah terlalu meminta tanpa menilai betapa kita dah banyak nikmat yang kita lupa ucapkan terima kasih.

terima kasih,alhamdulillah kepada Dia.


dan nah ini budak comel.


tau tak budak kecil dan baby adalah antara manusia yang dapat tenangkan jiwa aku, daripada insan yang dah boleh jadi bapak budak?

:)

2 comments:

Anonymous said...

setiap apa yang kita dapat
kene bersykur
kalau ape kita nak tapi tak dapat
jangan mengeluh.walaupon kadang2 akan mengeluh gak
tp mgkin akan dapt lebh nanti kan2 :D

Nur Hazirah said...

betol ! sabar tu pnting kn :) hiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...