klik

Sunday 27 May 2012

hujan dan pelangi.

kau percaya wujudnya pelangi selepas hujan? kau rasa sejuk dan nyaman selepas hujan ribut ?

begitulah hidup.

selama aku berhujanan berperang ribut bermain kata,  at last the happy ending happened.


kadang-kadang aku tertawa dalam tangis . rupanya lebih bahagia bila kita sedang mood 'kehujanan' ,

bertukar jadi ' pelangi' indah !


tolong lah sedar betapa aku inginkan semua ini berakhir dengan impian yang kita bina.

tolong lah pandang setiap genap apa aku lakukan demi mem'bunga'kan setiap musim perasaan kau aku.

aku tak kenal erti penat dan letih untuk kita.

kerana bahagia itu adalah reward terbaik dalam semua benda kita lakukan.


pejamkan mata dan ingat aku dalam doa. semoga aku dapat berubah jadi terbaik , berubah menjadi seperti kau mahu seperti .insyaALLAH. aku sentiasa berusaha. ACH


p/s: hai pengunjung blog, maaf jika entry aku macam kalah puitis negara. abaikan . hehe

onced i fall in love w the letter of A , i will forever love A only. never astray and change to the other capital letter. ONLY A SUITS MY H !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...