klik

Sunday 25 August 2013

barang lama.

salam.
hai semua orang.

tak tau nak cakap aku ni orang yang suka benda lama atau antik ka dak. nak di ikutkan pakwe aku yang minat benda klasik. ada orang cakap muka dia klasik dengan vespa dia. dengan minat dia yang unik haha.

k bukan nak cerita pasal dia.

tadi godek kotak yang tersimpan barang zaman sekolah.
i am the person who kept very well 'everyting' that peoples gave to me.
even biodata kakak angkat yang nak aku jadi adik angkat pun aku simpan (walaupun aku tak balas biodata dia sebab takmau main angkat-angkat ni)


memang aku pantang gila kalau ada orang usik barang barang lama aku.

balang ni penuh plastik chewing gum
dia selalu bagi aku setiap pagi masa sekolah dulu hihi
( kalau mama aku-dia suka buang barang yang nampak semak- bahaya untuk keselamatan barang aku)


nametag nama sekolah 


buku merah ni pasport lah untuk budak asrama keluar masuk
masa ni tingkatan 1 okey-- dan buku ni kepunyaan :


muka budak sekolah yang yang ______ (fill in the blank)


necktie tak berbasuh bapa tahun dah -_-

dan aku banyak jugak simpan keychain yang d beli time jenjalan ngan family dan keychains dari kawan.

kebanyakan dari LANGKAWI,MELAKA,PANGKOR.


PARIS TOWER : dari Wawa Amaneena classmate JKMB
PEARL DARI BANDUNG : kawan kelas jugak bagi
SINGAPORE : Anis Nuruddin classmate JKMB


SARAWAK  CAT : dari Aishah classmate JKMB
THAILAND TAXI : dari Anis Tan JKMB


yang warna biru LANGKAWI tu dari zeti mahaya classmate jugak hehe

i cannt wait to have my own house. where i can decorate and design every corner dengan taste yang aku suka. dan satu sudut tu, nak letak semua barang orang bagi atau barang sekolah punya hahaha.
surat-surat cinta yang tebal gila tu pun, boleh buat kraf tangan lah.

okey bye bye.









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...