klik

Monday 23 September 2013

talking about---

i am going to talk about food. AGAIN.
please dont be mad.
hihik

Coffee Break by Jon Siegel on Flickr.


i wonder why and why and why everyday everytime aku buka letop, aku akan google --- FOODS
ini satu habitat tabiat pelik yang berlaku dan terjadi di semester ini.
hakikat yang aku sendiri -- tak paham.




maybe.
dekat rumah cuti raya hari tu. aku banyak sangat puas sangat makan segalanya.
mama masak itu ini, adik adik ajak cuba resepi itu ini,bapak bawak makan di sana sini ,am jugak bawak makan,lepas tu jamuan raya, open house and bla bla bla.

seriusly PUAS GILA makan.

sebab tu bila masuk UNI aku macam tetiba rindu segalanya----- oh nak balik lagi rumah alahaiii


21 Of The Most Mesmerizing Food GIFs


eh.
i didnt say that kat UNI ni aku kebuluran--- aku cukup makan setiap hari makan :)
tapi mengada lemak berkrim obses nak tengok gambaq makanan. ihihihihihihihihihihi ( k penat lah hihi)


( nugget kafe fakulti sedap)




balik nanti nak buat caramel lagi lah :D
K BYE.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...